Działy Spółdzielni
Dział członkowsko-mieszkaniowy
Przyjmuje interesantów codziennie od 7:00 do 15:00, a w poniedziałki do 16:00, nr wewn. telefonu 24, pokój nr 18.
Zajmuje się w szczególności:
– udzielaniem informacji w sprawach członkowsko-mieszkaniowych,
– przyjmowaniem w poczet członków Spółdzielni osób, które nabyły własność lub prawo do mieszkania, garażu czy lokalu użytkowego,
– zmianami spółdzielczych praw do mieszkań,
– wystawianiem zaświadczeń potrzebnych do sprzedaży mieszkań, garaży lub lokali użytkowych na rynku wtórnym oraz innych zaświadczeń na życzenie mieszkańca Spółdzielni,
– kompletowaniem niezbędnych dokumentów do zawarcia aktu notarialnego, przenoszącego prawo do mieszkania w odrębną własność,
– ustalaniem zgodnie z oświadczeniami liczby osób mieszkających w lokalu mieszkalnym.
Dział gospodarki zasobami mieszkaniowymi
Przyjmuje interesantów codziennie od 7:00 do 15:00, w poniedziałki do 16:00, nr wewnętrzny telefonu 28, 29 i 30, pokój nr 2 i 4.
Zajmuje się w szczególności:
– ustalaniem wysokości czynszu,
– koordynacją działań w zakresie utrzymania zasobów w należytym stanie technicznym,
– koordynacją działań w zakresie eksploatacji i remontów budynków,
– współpracą z właściwymi jednostkami w zakresie dostawy mediów energetycznych i świadczonych usług komunalnych,
– podejmowaniem działań interwencyjnych,
– dbałością o tereny zielone należące do Spółdzielni,
– szkodami zalaniowymi.
Dział księgowości
Przyjmuje interesantów codziennie w godz. od 7:00 do 15:00 a w poniedziałki do 16:00, nr wewn. tetefonu – 26 i 36, pokoje nr 14 i 16.
Tutaj sprawdzisz:
– stan swojego konta czynszowego,
– stan konta wkładu mieszkaniowego,
– historię dokonywanych wpłat.
Dział windykacji
Przyjmuje interesantów codziennie od 7:00 do 15:00, a w poniedziałki do 16:00, nr wewn. telefonu 24 / kom. 693 864 923 , pokój nr 18.
Zajmuje się:
– monitorowaniem i kontrolowaniem należności,
– kontaktem z dłużnikiem,
– prowadzeniem mediacji w celu polubownej i bezkosztownej spłaty zadłużenia,
– prowadzeniem postępowań windykacyjnych .
Dział ciepłownictwa i remontów
znajduje się w budynku na ul. Willowej 3A – nr wewnętrzny telefonu – 32 i 34.
Tutaj zgłosisz:
– wszelkiego rodzaju awarie, usterki i naprawy,
Dział ten zajmuje się:
– nadzorem nad dostawą ciepła,
– wykonywaniem napraw zgłaszanych przez mieszkańców,
– usuwaniem awarii sieci i instalacji w budynkach,
– uzupełnianiem brakującego oświetlenia na klatkach schodowych i piwnicach,
– odpłatnym wykonywaniem usług zlecanych przez mieszkańców,
– wymianą instalacji w budynkach,
– dokonywaniem okresowych przeglądów instalacji gazowych.
Przypominamy, że awarie po godzinie 15:00 należy zgłaszać pod nr telefonu 65 572 – 03 – 05.