Dział członkowsko-mieszkaniowy załatwia interesantów codziennie od 7:00 do 15:00, a w poniedziałki do 16:00, nr wewn. telefony 24, pokój nr 18.
Zajmuje się w szczególności:
- udzielaniem informacji w sprawach członkowsko-mieszkaniowych,
- przyjmowaniem w poczet członków Spółdzielni osób, które nabyły prawo do mieszkania, garażu czy lokalu użytkowego,
- zmianami spółdzielczych praw do mieszkań,
- wystawianiem zaświadczeń potrzebnych do sprzedaży mieszkań, garaży lub lokali użytkowych na rynku wtórnym oraz iinych zaświadczeń na życzenie
mieszkańca Spółdzielni,
- kompletowaniem niezbędnych dokumentów do zawarcia aktu notarialnego, przenoszącego prawo do mieszkania w odrębną własność,
- ustalaniem zgodnie z oświadczeniami liczby osób mieszkających w lokalu mieszkalnym.
Dział gospodarki zasobami mieszkaniowymi załatwia interesantów codziennie od 7:00 do 15:00, w poniedziałki do 16:00, nr wewnętrzny telefonu
28, 29 i 30, pokój nr 4.
Zajmuje się w szczególności:
- ustalaniem wysokości czynszu,
- koordynacją działań w zakresie utrzymania zasobów w należytym stanie technicznym,
- koordynacją działań w zakresie eksploatacji i remontów budynków,
- współpracą z właściwymi jednostkami w zakresie dostawy mediów energetycznych i świadczonych usług komunalnych,
- podejmowaniem działań interwencyjnych,
- dbałością o tereny zielone należące do Spółdzielni,
- szkodami zalaniowymi.
Dział księgowości załatwia interesantów codziennie w godz. od 7:00 do 15:00 a w poniedziałki do 16:00, nr wewn. tetefonu - 26 i 36, pokoje
nr 14 i 16.
Tutaj sprawdzisz:
- stan swojego konta czynszowego,
- stan konta wkładu mieszkaniowego,
- historię dokonywanych wpłat.
W dziale księgowości znajduje się także stanowisko ds. windykacji i należności - nr telefonu wewn. 24, pokój nr 18.
Dział ten zajmuje się:
- windykacją należności,
- prowadzeniem postępowań sądowych i komorniczych z tym związanych.
Dział ciepłownictwa i remontów znajduje się w budynku na ul. Willowej #A - nr wewnętrzny telefonu - 32 i 34.
Tutaj zgłosisz:
- wszelkiego rodzaju awarie, usterki i naprawy,
Dział ten zajmuje się:
- nadzorem nad dostawą ciepła,
- wykonywaniem napraw zgłaszanych przez mieszkańców,
- usuwaniem awarii sieci i instalacji w budynkach,
- uzupełnianiem brakującego oświetlenia na klatkach schodowych i piwnicach,
- odpłatnym wykonywaniem usług zlecanych przez mieszkańców,
- wymianą instalacji w budynkach,
- dokonywaniem okresowych przeglądów instalacji gazowych.
Przypominamy, że awarie po godzinie 15:00 należy zgłaszać pod nr telefonu 609 794 935.